شل‌سیلوراستاین

.....................



شل‌سیلوراستاین

امروز یه دوستی پیدا کردم که منو خوشحال می‌کنه 

Image result for ‫شل سیلور استاین‬‎

و من خیلی خوشحالم که اون خوشحالم می‌کنه، چون اين خيلی مهمه

اگه من خوشحال بشم...
همسایه‌‌های من هم خوشحال می‌‌شن
خانواده‌ام، همکارام‌ و مردمی که هر روز می‌ببینم .
اونا اگه خوشحال بشن خب، خيلی‌های ديگه هم خوشحال می‌شن
اینجوری شاید حال دنیا یه کم بهتر بشه.

پس چه خوبه که دوستی پیدا کنی که تورو خوشحال می‌کنه.

شل‌سیلوراستاین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شل‌سیلوراستاین,

نوشته شده توسط jomoong در یک شنبه 2 شهريور 1399

و ساعت 5:11



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by jomoong ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




jomoong





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jomoong و آدرس jomoong.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












خفن , زیبا , عاشقانه , مطلب عاشقانه جدید , متن عاشقانه خاص , متن عشقانه زیبا , عاشقانه جدید , قشنگ , عشق , مادر , محبت , عشق شیرین , عشق زیبا , عاشقانه شیرین , خاص ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: